Számos oka van annak, hogy miért fontos a maximumot kihoznunk weboldalunkból. Ha nem rendelkezünk saját weboldallal, számos leendő ügyféltől eshetünk el, ezért érdemes megfontolunk, hogy indítunk egyet.🤔
A legtöbb felhasználó az egyszerű és könnyen kezelhető felületeket preferálja, hiszen legtöbbször nincsen idejük és kedvük keresgélni. Egy jól felépített oldal nem csak tájékoztatja a vásárlóinkat a piaci versenyben való részvételünkről, de informálja is Őket az aktualitásokról, újdonságokról, akciókról.
Alaposan gondoljuk át a weboldalunk felépítését, hogy a megfelelő menüpontokat jelenítsük meg. Fontos tudnunk azt is, hogy hiába magas az oldalunk látogatottságának a száma, ha szolgáltatásaink vagy termékeink nem keltik fel a potenciális vásárlók figyelmét, vagy csak egyszerűen nem azt keresik, amit mi kínálunk, ezt elkerülve használjunk keresőoptimalizálást. Fontos továbbá törekednünk a jó megjelenésünkre. A korszerűség mellett a design és az egységesség is segít bizalmat és profizmust sugallani a vásárlóink irányába.
A tartalom jó megfogalmazása elengedhetetlen. Ezért jól meg kell fontolnunk a szövegünk felépítését. A teljes cégtörténet megjelenítése és a felesleges információk közötti böngészés között a felhasználó elveszítheti érdeklődését a szolgáltatásaink vagy termékeink iránt.
A kezdőlapunkon lévő információknak mindig naprakésznek kell lennie, innen érzi a felhasználó, hogy folyamatosan frissítjük és karban tartjuk weboldalunkat. Itt feltüntethetünk minden olyan információt, amit fontosnak érzünk közölni a felhasználókkal.
Továbbá érdemes egy pontot feltüntetnünk ahol néhány tömör mondatban összefoglaljuk cégünk tevékenységi körét és küldetését.
A szolgáltatásaink és termékeink menüpontban írjunk, le minden olyan információt, mely érdekelheti a leendő vásárlónkat. Érdemes minél jobban részleteznünk, hiszen így elkerülhetjük, hogy információ hiányában, inkább másik oldal szolgáltatásait vegyék igénybe fogyasztóink.
A referenciák megjelenítésével tudjuk a legsikeresebben eladni szolgáltatásainkat, hiszen ezeken a képeken látják a legjobban az érdeklődők, hogy milyen minőségi munkát adunk ki a kezeink közül.
A gyakran ismételt kérdések menüpont (GYIK) alulértékelt, viszont sokat segít a felhasználóknak, mivel így nem kell feleslegesen levelezésbe kezdeniük az adott céggel, hiszen nagy eséllyel ebben a menüpontban megtalálja a kérdéseire a választ.
Hasznos lehet még karrier menüpontot fenntartanunk weboldalunkon, hiszen ide feltöltött álláslehetőségek számos felhasználóhoz eljutnak, anélkül, hogy külön erőfeszítéseket kellene tennünk a megüresedett poszt hirdetésére. A kapcsolattartás fontos az üzleti életben, ezért tisztán és világosan meg kell jelenítenünk adatainkat, címünket, email címünket és telefonos elérhetőségünket.
🧐Figyeljünk ezekre az információkra, hogy weboldalunk sikeres legyen és megsokszorozza forgalmunkat. 🤓