Folyamatosan bővülő csapatunkba új GAZDASÁGI IRODAVEZETŐ MUNKATÁRS kollégát keresünk.
A Hatás Reklámstúdió Kft. 28 éve offline és online reklámanyagok gyártásával foglalkozik, kis, közepes és multi cégek részére. Cégünk JNK Szolnok megye és a környék reklámdekorációs iparágának egyik legmeghatározóbb szereplője. Dekorációs munkáink az egész ország területén megtalálhatók. Ha te is szeretnél a cégünk sikerének részese lenni, csatlakozz hozzánk most!
Csatlakozz hozzánk, ha:
– Szeretnél egy vidám, kreatív, fiatalos csapat tagja lenni
– Fontos számodra, hogy értéket teremts, így értékessé válsz az ügyfelek számára
– Hiszel abban, hogy ha csinálsz valamit, azt csak profi szinten érdemes
– Nem félsz a kihívásoktól
– Magad is kreatív és precíz személyiség vagy
Főbb feladataid:
– Adminisztratív háttértámogatás nyújtása a vezetők és a munkatársak számára
– Az iroda zavartalan működésének biztosítása és folyamatok fejlesztése
– Számlázás és annak adminisztrációja, illetve aktív együttműködés a könyvelőirodával
– Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezeléssel
– Bejövő számviteli bizonylatok kezelése
– A vállalat pénzügyi működésének gazdaságos, hatékony működtetése
– Menedzseli a kintlévőségeket és behajtási folyamatokat, felügyeli az átutalásokat
– Pénzügyi tevékenységek támogatása (utalások, házipénztár)
– Beszerzések szervezése
– Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ügyintézése
– Hivatali, banki ügyintézés
– Projektek követése, kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal
– Számlák, szerződések, teljesítési igazolások kezelése
– Az árajánlatok és tenderek összeállításában való aktív részvétel
Te vagy az ideális jelölt, ha:
– Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
– Hasonló munkakörben szerzett 3 éves szakmai tapasztalattal (gazdasági vagy pénzügyi)
– Alapvető pénzügyi, számlázási és HR ismeretek
– Precíz, lelkiismeretes, megbízható és önálló munkavégzésre vagy képes
– Kiváló szervező és problémamegoldó vagy
– Jó a kommunikációs készséged írásban és szóban egyaránt
– Fellépésed kedvesen határozott;
– Angol nyelvtudással rendelkezel;
– Megbízható számítógépes ismereteid vannak (Excel, Word)
Amit kínálunk:
– Versenyképes fizetés
– Stabil, hosszútávú munkahely, alkalmazotti munkaviszony, szabad hétvége
– Kiszámítható munkaidő
– Összetartó, családias, tapasztalt csapat tagja lehetsz
– Minden igényt kielégítő modern, ízléses irodai környezet
– Azonnali munkakezdés
– Tanulmányi fejlődés
– Tanulási lehetőség az alapos betanítástól, a folyamatos szakmai képzésen és mentori támogatáson át, az innovatív műszaki technológiák megismeréséig
Előnyt jelent:
– A rendszerben való gondolkozás elengedhetetlen
– Rugalmasság
– Problémamegoldó készség
– Önmenedzsment és időgazdálkodás
Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szeretnél a csapatunk tagja lenni, ne gondolkodj! Küldd el fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével a v.dora@hatasreklam.hu e-mail címre.
A Hatás Reklámstúdió Kft. 28 éve offline és online reklámanyagok gyártásával foglalkozik, kis, közepes és multi cégek részére. Cégünk JNK Szolnok megye és a környék reklámdekorációs iparágának egyik legmeghatározóbb szereplője. Dekorációs munkáink az egész ország területén megtalálhatók. Ha te is szeretnél a cégünk sikerének részese lenni, csatlakozz hozzánk most!
Csatlakozz hozzánk, ha:
– Szeretnél egy vidám, kreatív, fiatalos csapat tagja lenni
– Fontos számodra, hogy értéket teremts, így értékessé válsz az ügyfelek számára
– Hiszel abban, hogy ha csinálsz valamit, azt csak profi szinten érdemes
– Nem félsz a kihívásoktól
– Magad is kreatív és precíz személyiség vagy
Főbb feladataid:
– Adminisztratív háttértámogatás nyújtása a vezetők és a munkatársak számára
– Az iroda zavartalan működésének biztosítása és folyamatok fejlesztése
– Számlázás és annak adminisztrációja, illetve aktív együttműködés a könyvelőirodával
– Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezeléssel
– Bejövő számviteli bizonylatok kezelése
– A vállalat pénzügyi működésének gazdaságos, hatékony működtetése
– Menedzseli a kintlévőségeket és behajtási folyamatokat, felügyeli az átutalásokat
– Pénzügyi tevékenységek támogatása (utalások, házipénztár)
– Beszerzések szervezése
– Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ügyintézése
– Hivatali, banki ügyintézés
– Projektek követése, kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal
– Számlák, szerződések, teljesítési igazolások kezelése
– Az árajánlatok és tenderek összeállításában való aktív részvétel
Te vagy az ideális jelölt, ha:
– Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
– Hasonló munkakörben szerzett 3 éves szakmai tapasztalattal (gazdasági vagy pénzügyi)
– Alapvető pénzügyi, számlázási és HR ismeretek
– Precíz, lelkiismeretes, megbízható és önálló munkavégzésre vagy képes
– Kiváló szervező és problémamegoldó vagy
– Jó a kommunikációs készséged írásban és szóban egyaránt
– Fellépésed kedvesen határozott;
– Angol nyelvtudással rendelkezel;
– Megbízható számítógépes ismereteid vannak (Excel, Word)
Amit kínálunk:
– Versenyképes fizetés
– Stabil, hosszútávú munkahely, alkalmazotti munkaviszony, szabad hétvége
– Kiszámítható munkaidő
– Összetartó, családias, tapasztalt csapat tagja lehetsz
– Minden igényt kielégítő modern, ízléses irodai környezet
– Azonnali munkakezdés
– Tanulmányi fejlődés
– Tanulási lehetőség az alapos betanítástól, a folyamatos szakmai képzésen és mentori támogatáson át, az innovatív műszaki technológiák megismeréséig
Előnyt jelent:
– A rendszerben való gondolkozás elengedhetetlen
– Rugalmasság
– Problémamegoldó készség
– Önmenedzsment és időgazdálkodás
Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szeretnél a csapatunk tagja lenni, ne gondolkodj! Küldd el fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével a v.dora@hatasreklam.hu e-mail címre.