2024 Marketing trendjei

2024 vége felé közeledve szeretnénk megköszönni mindazt a támogatást, amit az elmúlt év során kaptunk tőletek. Ez az év számos új lehetőséget hozott, a közösségi média trendjeitől kezdve a gazdasági változásokig. Ezért 2024 legfontosabb marketing tényezőit összegyűjtöttük és összegeztük, hogy nektek már ne kelljen!

Kattints a képre a nagyításhoz

Rövid videós tartalmak előretörése
A TikTok, Instagram Reels és YouTube Shorts tovább növelte dominanciáját, miközben a vállalatok egyre inkább alkalmazkodtak a fogyasztók figyelmének csökkenéséhez. Egy statisztika szerint a felhasználók 73%-a szívesebben néz rövid, 60 másodperc alatti tartalmat, mint hosszabb videókat. Kulcsfontosságú tanulság: A vizuális és gyorsan fogyasztható tartalom létfontosságúvá vált idén, és ez jövőre csak erősödni fog.

Fenntarthatóság és értékalapú üzenetek
A márkák egyre nagyobb figyelmet fordítottak arra, hogy hiteles és értékalapú üzenetekkel kommunikáljanak. A fenntarthatósági témák, mint például a karbonlábnyom-csökkentés, új szintre léptek. A cégek 73%-a beépítette a fenntarthatóságot marketingstratégiájába. A fogyasztók 65%-a hajlandó volt többet fizetni olyan termékekért, amelyek fenntarthatóan készültek. Ez nem csupán trend, hanem alapvető elvárás lett.

Mikroinfluencerek és lokális elérések
A mikroinfluencerek, azaz kisebb, de elkötelezett követőtáborral rendelkező véleményvezérek (10-50 ezer követővel) szerepe jelentősen megnőtt. A cégek felismerték, hogy a kisebb közösségekkel való hiteles kapcsolódás gyakran hatékonyabb, mint a nagyszabású kampányok. Az influencer marketing iparág értéke 21 milliárd dollárra nőtt 2024-ben, és a kampányok 90%-a valamilyen formában bevont influencereket.

Adatalapú döntéshozatal és mesterséges intelligencia térnyerése
2024-ben az adatok szerepe tovább növekedett, és az AI segítségével a cégek sokkal pontosabb elemzéseket végezhettek. Személyre szabott ajánlatok: Az AI-val készült kampányok akár 78%-kal nagyobb elköteleződést értek el.
Automatizáció: Chatbotok és automatizált hirdetések 50%-kal csökkentették az előkészítési időt.
Valós idejű adatelemzés: segített a kampányok gyors finomhangolásában.

E-kereskedelem és omnichannel stratégia
Az online vásárlás tovább nőtt, különösen azokon a piacokon, ahol a mobilhasználat dominál. Az e-kereskedelem elérte a globális kiskereskedelmi forgalom 24%-át. A vásárlók 59%-a elvárta, hogy a márkák online és offline platformokon is zökkenőmentes élményt nyújtsanak. Az „omnichannel” marketing, ahol a különböző csatornák szorosan összefonódnak  alapkövetelménnyé vált.

Közösségépítés és interaktív tartalmak
Az aktív közönségépítés kulcsfontosságúvá vált a márkák számára. Az interaktív tartalmak, például szavazások, kvízek és kérdezz-felelek videók akár 2-3-szor több elköteleződést hoztak, mint a hagyományos posztok. A közösségi média nemcsak elérési, hanem kapcsolatteremtési eszközzé vált.

Hangalapú technológiák és keresés
A hangalapú keresések és eszközök (pl. Alexa, Google Assistant) használata növekedett, különösen az e-kereskedelemben. A cégek elkezdtek tartalmakat optimalizálni hangkeresésre, mivel a vásárlások 20%-át már hangutasítások segítették.

2024 ezekkel a trendekkel bizonyította, hogy a marketing folyamatosan fejlődik, és a fogyasztói igények változásai új lehetőségeket teremtenek.
Tartsatok velünk jövőre is, és mi szállítjuk nektek a szakma naprakész változásait!

Megosztod?

Facebook
Twitter
Linkdin
Pinterest

Szólj hozzá, bátran

bix feher logo 8.59/10

Bizalmi index

HATÁS REKLÁMSTÚDIÓ KFT- hiteles partner- Hiteles Partner

Ajánlat kérés

ADD MEG AZ ADATAID ÉS KOLLÉGÁINK FELVESZIK VELED A KAPCSOLATOT HAMAROSAN!

Köszönjük a megkeresést, hamarosan kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot.

+36 56 513 015 | hatas@hatasreklam.hu | 5000 Szolnok, Eötvös tér 3. | H-P.: 08:00 – 16:30

Állásra jelentkezés

Hatás Reklámstúdió
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A cookie-kat az Ön böngészője tárolja, és olyan funkciókat hajt végre, mint például a webhelyünkre való visszatérés felismerése és a csapatunk segítsége annak megértésében, hogy a weboldal mely részei találják a legérdekesebb és leghasznosabb.

 

Adatvédelmi irányelvek

Adatvédelmi Szabályzat

Hatályos: 2018. január 1. napjától
A Hatás Reklámstúdió (székhely: 5000 Szolnok, Koszorú u. 11. cg.:16-09-015773, a továbbiakban: reklámstúdió) által nyújtott szolgáltatások keretében vagy értékesített termékek esetében megadott (személyes) adatok kezelésére a jelen Adatvédelmi Szabályzat rendelkezései the essay club https://writemyessayrapid.com/ az irányadóak.

A reklámstúdió adatkezelési nyilvántartási azonosítója:
A Megrendelő és a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a megrendeléskor megadott (személyes) adatait a reklámstúdió a jelenlegi és jövőbeni telekommunikációs szolgáltatásai vagy más médiumai szükség szerint elvégzendő szerkesztési munkálatok, piackutatás, közvetlen piacszerzés és/vagy reklámküldés céljából
a mindenkori jogszabályi előírásoknak megfelelően tárolja, kezelje és felhasználja.
A Megrendelő és a Felhasználó hozzájárul ahhoz is, hogy a(z) (személyes) adatok belföldön va gy külföldön továbbításra kerüljenek a reklámstúdió tulajdonosával megegyező vagy hasonló tulajdoni körrel rendelkező cég(ek) részére, azonban kizárólag a fenti említett célokkal összefüggésben.

A Megrendelő és a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a reklámstúdió a részére reklámanyagokat
küldjön a megrendelés teljesítését követően is. Ha a Megrendelő a reklámanyagok küldését the essay club https://writemyessayrapid.com/ a jövőben nem k éri, ezt bármikor jelezheti a hatas@hatasreklam.hu e-mail címre küldött elektronikus üzenetben vagy postai úton a

5000 Szolnok, Koszorú u. 11. címre küldött levélben.

A reklámstúdió a számítógépes rendszereiben tárolt (személyes) adatokat bizalmasan kezeli, a(z)(személyes) adatokat illetéktelen harmadik személy(ek)nek nem adja ki, illetéktelen harmadik személy(ek) részére nem teszi hozzáférhetővé. Nem minősül illetéktelen harmadik személy részére történő adattovábbításnak a(z) (személyes) adatoknak a reklámstúdió tulajdonában álló vagy a reklámstúdió cégcsoportjához tartozó gazdasági társaság részére történő adattovábbítás, vagy a reklámstúdió tulajdonosával megegyező vagy hasonló tulajdoni körrel rendelkező cég(ek) részére történő adattovábbítás, továbbá a reklámstúdió üzleti partnerei részére történő adattovábbítás olyan esetekben, ami kor az üzleti partner terméke és/vagy szolgáltatása kerül a reklámstúdió által értékesítésre vagy kapcsolódik a reklámstúdió termékéhez és/vagy szolgáltatásához. A(z) (személyes) adatok megadásával a Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a(z) (személyes) adatai továbbításra kerüljenek a reklámstúdió tulajdonában álló vagy a reklámstúdió cégcsoportjához tartozó gazdasági társaság részére vagy a reklámstúdió tulajdonosával megegyező vagy hasonló tulajdoni körrel rendelkező cég(ek) részére a jelen Szabályzatban meghatározott cél érdekében, és ezen céllal összefüggésben.
A(z) (személyes) adatok megadása önkéntes. Megrendelő bármikor jogosult az adatkezelésről és a tárolt adatairól tájékoztatást kérni. A Megrendelő bármikor kérheti a(z) (személyes) adatok módosítását vagy törlését a reklámstúdiónak postai úton a 5000 Szolnok, Koszorú u. 11. címre küldött levélben, vagy a hatas@hatasreklam.hu e-mail címre küldött elektronikus üzenetben. A reklámstúdió a Megrendelő által megadott adatok valódiságáért felelősséget nem vállal. A weboldal böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai
célokból (pl. IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezeket az adatokat a reklámstúdió kizárólag jogszabályi alapon, indokolt és alátámasztott esetben adja át az eljáró hatóságok részére. Az online történő megkereséshez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem engedélyezi a cookie-k használatát, le tudja tiltani a böngészője beállításaiban. A cookie-k letiltása esetén bizonyos a szolgáltatások egyes elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó böngészője tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. Megrendelő és Felhasználó tudomásul veszi, hogy a reklámstúdió által üzemeltetett weboldalakon makrók / cookies („sütik” ) működnek, ideértve többek között, de nem kizárólag a browser cookies-t, a tracking co okies-t és a computer cookies-t. A személyes adatok kezelése mindenben megfelel az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltat ások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvényben foglalt valamennyi kötelezettségnek. Az adatvédelmi elvek kialakításakor különös tekintettel vettük figyelembe az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során Strasbourgban, 1981. január 28.
napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény rendelkezéseit. A reklámstúdió teljes mértékben aláveti magát a GDPR rendelet minden szabályozásának.
Hatás Reklámstúdió Kft.