25 tipp, hogy hogyan fejlesztheted tökéletesre online tartalmaidat 2. rész

11. Törekedj a rendszerességre

A tartalommarketing pontosan olyan, mint egy edzésprogram vagy egy diéta. Ha hiányzik belőle a rendszeresség, akkor egyszerűen kudarcra van ítélve.

A tartalommarketing stratégiád kialakításakor úgy lődd be a tartalomgyártást, hogy még biztosan legyen elég időd a kitűzött célok megvalósítására. Ha például teljes munkaidő mellett vágsz bele a saját projektedbe, akkor tervezz be heti 1 hosszabb minőségi cikket. A kezdeti lelkesedés során lehet, hogy többet is meg tudsz csinálni, de hidd el, a lendület hamar elfogy… sokkal jobban jársz, ha biztosan elérhető célokat tűzöl ki magad elé.

  1. Tedd egyszerűvé a megosztást

Ahhoz, hogy minél több emberhez eljussanak a cikkeid, két fő dolgot kell jól csinálnod:

  1. Költséghatékonyan és eredményesen hirdetni azokat Facebookon
  2. Kihasználni a social media erejét

Ha valakinek annyira tetszik valamelyik cikked, hogy szívesen megosztaná azt valamelyik barátjával, akkor legalább annyit tegyél meg, hogy a lehető legkényelmesebbé teszed neki ezt a folyamatot.

Helyezz el egykattintásos megosztás gombokat az oldalsávban vagy a cikk végén, és kérd meg az embereket, hogy terjesszék az igét. Nekünk bevált, nálad is működni fog!

  1. Használd fel a tartalmaidat újra és újra

A már kész tartalmak újrafelhasználása az egyik legjobb (ha nem a legjobb) trükk a tartalommarketing eszköztáradban… és ez az, amin nekünk még bőven dolgoznunk kell.

Gondolj csak bele, hogy ha egyszer eltöltesz 8-10 órát egy cikk megírásával, akkor miért hagynád azt veszni egyetlen egy posztolás után? Az az alap, hogy a legjobban teljesítő tartalmaidat újra és újra kiposztolod a követőidnek (pár hetes kihagyásokkal), de ez a tartalom újrafelhasználásának csupán a kezdete.

A tartalommarketing egyik legnagyobb királya kétségkívül Gary Vaynerchuk (másnéven GaryVee), akinek egy egész csapata van kizárólag arra, hogy a személyes márkáját építsék… de komolyan, 9 fő csak ezen dolgozik, méghozzá teljes munkaidőben. Ők viszont mesterien használják ki a tartalommarketing minden csínját-bínját.

Ha leforgatnak egy 45 perces videót Youtube-ra, akkor abból lesz egy ugyanilyen hosszú podcast, több pár perces FB videó, több tucat kép az Instára, és legalább egy-két blogbejegyzés. Így egyetlen 45 perces videóból máris 1-2 hétre elegendő tartalmuk van.

  1. Koncentrálj 1-2 social media platformra

Tudom, tudom… mindig csak azt hallani, hogy legyél jelen ahol csak lehet, pumpáld a tartalmat, aztán majd lesz valami. Ez nagyon szépen hangzik, feltéve hogy van elegendő erőforrásod ahhoz, hogy jelen legyél az összes social media platformon (akár idő, akár pénz).

Mivel legtöbbünknek sajnos nincs (nekünk sincs), ezért választanunk kell, hogy mire fordítjuk a drága időnket… mi pedig úgy döntöttünk, hogy a Facebookra fekszünk rá, mert jelenleg az hozza számunkra a legtöbb hasznot.

Ez természetesen mindenkinél változó, de ökölszabály, hogy a hazai piacon a Facebookon van jelen a legnagyobb tömeg, néhány iparágban viszont érdekes lehet az Instagram is (egészséges táplálkozás/életmód, különleges ételek, kézműves termékek, stb). Végülis bármi jól mehet Instán, ami vizuális tartalom.

Azt tanácsolom először fókuszálj egy social platformra, aztán ha azt már rutinosan használod, akkor terjeszkedhetsz egy másikra is.

  1. Építs brandet

A tartalommarketinged teljesítményét sokféleképpen mérheted (például olvasók, érdeklődők vagy vevők száma), mégis van egy kiemelkedően fontos része a stratégiának… a branding.

Biztos sok helyen olvastad már, hogy márkát kell építened… ez pedig nem véletlen. Minél több (és erősebb) konkurenciád van a piacon, annál nagyobb szerepet kap egy erős márka. A márkád lesz az, ami megkülönböztet téged a többiektől. Ez lesz az, ami miatt a potenciális vásárlóid végül téged választanak majd, még akkor is, ha a másik jobb szolgáltatásokat nyújt.

Ne feledd, az ember sokkal szívesebben köt üzletet olyannal akit ismer, mint egy vadidegennel!

Forrás: https://boommarketing.hu/online-m…/25-tartalommarketing-tipp

Megosztod?

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: linkedin
Linkdin
Megosztás itt: pinterest
Pinterest

Szólj hozzá, bátran

bix feher logo 8.59/10

Bizalmi index

HATÁS REKLÁMSTÚDIÓ KFT- hiteles partner- Hiteles Partner

Köszönjük a megkeresést, hamarosan kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot.

+36 56 513 015 | hatas@hatasreklam.hu | 5000 Szolnok, Eötvös tér 3. | H-P.: 08:00 – 16:30

Állásra jelentkezés