Hogyan szerezz több követőt Instagramon?!

Alapok, amiket jó ha figyelembe veszel:

Fontos, hogy a profilodat megfelelően töltsd ki. Instagram profilod nem csak a nevedből és a képeidből áll. Ha több követőt szeretnél, akkor remek első benyomást kell keltened vele azoknak a felhasználóknak, akik először látogatnak el rá. Profilodat tehát egy számodra ideális követő szemszögéből kell megvizsgálnod.
Mikor valaki a profilodra látogat, végig pörgeti a képeidet, elolvassák a bemutatkozásodat, és megnézik az összefoglaló történeteidet, napi történeteidet. Ez idő alatt eldől, hogy követni fog-e vagy sem. Pont emiatt fontos, hogy egységes stílusúak és jó minőségűek legyenek a képeid, videóid. A stílusod a márkád személyiségén, és célközönséged preferenciáin múlik.

Nem számít, hogy az Instagramra, a történetek közé, vagy az IGTV-re töltesz fel valamit – a lényeg, hogy ugyanazokat az esztétikai elemeket és értékeket kövessék tartalmaid.
Íme néhány konkrét tipp ezzel kapcsolatban:

1. Használd az Adobe Lightroomot
Az Adobe Lightroom egy profi fényképszerkesztő alkalmazás, amit ingyenesen letölthetsz okostelefonodra vagy táblagépedre. A Lightroom segítségével kialakíthatsz egy tetszőleges, egységes stílust képeidnek.

2. Használj történetsablonokat
A történetek (stories) funkció az Instagram egyik legfelkapottabb része. Mivel a történetek szerves részét képezik profilod megjelenésének, elengedhetetlen, hogy ezek is egységes, minőségi stílusban készüljenek el.

3. Használd az összefoglaló történeteket (story highlights)
Az összefoglaló történetek segítségével is szerezhetsz új követőket. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy összegyűjtsd legjobb tartalmaidat egy összefüggő történetbe, és azon keresztül mutasd be márkádat, személyiségedet.

4. Használj helyi címkéket és hashtageket történeteidben
A történetek több szempontból is értékesek a márkák számára, hiszen rengeteg aktivitást lehet kiváltani velük a közönségből, a kérdések és szavazások pedig segítenek megismerni annak tagjait. Történeteidben ezen kívül hashtageket és helyi címkéket is használhatsz.

5. A selfie-k
Az Instagram az a közösségi platform, ahol az emberek olyan profilokat követnek, akikkel tudnak azonosulni, aki számukra szimpatikus. Ha egy márkáról is van szó, törekedj arra, hogy minél személyesebbé tedd márkád oldalát, így közel férkőzöl követőid szívéhez.
A követők szeretik tudni, hogy milyen arcok állnak a márka logója mögött. Ez sokkal személyesebbé teheti céges profilodat, bizalommal tekintenek majd márkádra.

6. Népszerűsítsd Instagram profilodat más platformokon is
Instagram oldaladat más csatornákon is népszerűsítheted, például Facebookon, YouTube-on, hírleveleidben, blogodon, és hagyományos offline módon pl. szórólapokon, plakátokon.

7. Dolgozz együtt más márkákkal a kölcsönös előrejutás érdekében
Ha sikerül olyan márkákat találnod, amik jól kiegészíthetik sajátodat, és szívesen dolgoznának együtt veled egy kampányon, akkor márkád neve egy teljesen új, érdeklődő közönség elé juthat el.

8. Terjeszd márkád hírnevét influencereken keresztül
Az influencer marketing az elmúlt évek egyik legfelkapottabb trendévé vált a közösségi médián, méghozzá nem véletlenül. Az influencerek egy hűséges, érdeklődő követőbázissal rendelkeznek, és sokat adnak kedvencük véleményére. Ezt a beléjük vetett bizalmat és lehetséges befolyást kínálják az influencerek. Olyan influencert kell keresned, akinek közönsége valóban érdeklődne az iránt, amit kínálsz, és egy hosszantartó, szoros, őszinte kapcsolatot kell kiépítened vele, hogy az együttműködés zökkenőmentes, hiteles, és kölcsönösen előnyös lehessen.

Megosztod?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkdin
Share on pinterest
Pinterest

Szólj hozzá, bátran

bix feher logo 8.59/10

Bizalmi index

HATÁS REKLÁMSTÚDIÓ KFT- hiteles partner- Hiteles Partner

Köszönjük a megkeresést, hamarosan kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot.

+36 56 513 015 | hatas@hatasreklam.hu | 5000 Szolnok, koszorú u. 11. | H-P.: 08:00 – 16:30

Állásra jelentkezés